Saturday, 7 July 2012

MINI PERFUME (SMART COLLECTION)

Assalamualaikum kawan2.. Pe kabar? lin harap sume sihat2 belaka.. I.Allah.. :).. Ha, lin nak bagi tahu kawan2 ni.. Sekarang lin ad jual minyak wangi original tau.. Mari la travel blog lin ni.. Tak rugi punya.. kalau2 la berminat nak beli atau nak tny pe2, jangan segan2 nak kol @ sms lin kat no ni.. 0193634267.. ^^


Harga RM 35/Pcs dan RM 100/3Pcs.. Bagi siapa yang nak berniaga/beli dalam kuantiti yang bnyk,  harga boleh di runding.. Minyak wangi 18 ml.. Eh, sebelum terlupa, harga yang lin letak ni termasuk postage sekali.. Tiada charge tersembunyi.. ^^



Yang ini jenama VERSACE.. Lelaki dan Wanita

Yang ni pun sama.. bahagian belakang.. 
 Mancis tu untuk bagi view pada kawan2 saiz kotak minyak wangi ni.. :)

CHANEL

Bahagian belakang kotak

PACO RABANNE


LACOSTE


ARMANI

CHRISTINE DIOR

CAROLINA HERRERA

GIVENCHY

POLO

DAN BANYAK LAGI.. ^^


Yang ni rupa botol minyak wangi tu..




Jika minyak wangi yang kawan2 nak tak tersenarai di atas, mesej je lin.. Sebab stok minyak wangi ni tak tentu.. Kalau habis kena tunggu stok yang baru pulak kn.. :).. 

Okay, tentang minyak wangi juga.. Pernah x kawan2 dengar tentang minyak wangi reject? x? ni yang lin nak citer ni.. :)

Lin ada juga jual 'REJECT BRANDED PERFUME' untuk lelaki dan wanita. Sebab2 reject ad kt bawah:
  1. Rosak di bahagian kotak (pembungkusan) jadi ia nya x sempurna tuk jual di kaunter. kerosakan sama ad asal dari kilang atau di sebabkan penghantaran.
  2. Lebihan barangan contoh. Seperti 'TESTER NOT FOR SALE'.. Barangan ini tidak boleh jual di kaunter.
Ini lin nak bagi tips, kalu nak tahu minyak wangi tulin ke x, goncang botol minyak wangi tu 180 darjah ke kiri dan ke kanan.. t kawan2 leh tengok ad molekul2 halus terbentuk.. 



Gambar atas ni contoh minyak wangi yang reject tu dalam catalog. Ada orang order minyak wangi ni.. CALVIN KLEIN EUPHORIA.. 


Inilah rupanya bila dah dapat.. Siap dengan kain bungkus yang baru dan cantik lagi.. ^^




Haaa!! ini la botol kat dalam nya.. Tak rosak apa2 pun.. perfect!! ^^

Sekarang ni plak, lin nak tnjuk kt kawan2 jenis minyak wangi, ml, dan harganya.. ^^


RALPH LAUREN
FOR MEN


CLASSIC
118 ML  RM 170

SPORT
75 ML RM 160
125 ML  RM 180

ROMANCE SILVER
100 ML  RM 170

ROMANCE
100 ML  RM 170

BIG PONY
75 ML  RM 160
125 ML  RM 180

BLACK
75 ML  RM 160
125 ML  RM 180

BLUE
75 ML  RM 160
125 ML  RM 180

DOUBLE BLACK
75 ML  RM 160
125 ML  RM 180

EXPLORER
75 ML  RM 160
125 ML  RM 180




FOR WOMAN

ROMANCE
50 ML  RM 150
100 ML  RM 180

GLAMOROUS
50 ML  RM 150
100 ML  RM 180

NOTORIOUS
75 ML  RM 160

BLUE
75 ML  RM 150
125 ML  RM 180

STYLE
75 ML  RM 150
125 ML  RM 180

ROMANCE ALWAYS YOURS
100 ML  RM 170



RALPH BY RALPH /HOT/ROCKS/COOL
50 ML  RM 150
100 ML  RM 170

DKNY


FOR MAN


DKNY MEN 2009
50 ML  RM 150
100 ML  RM 170

FOR WOMAN
BE DELICIOUS RED
100 ML  RM 200

BE DELICIOUS FRESH BLOSSOM
100 ML  RM 200

BE DELICIOUS
100 ML  RM 200

CANDY APPLE
100 ML  RM 200

BOSS

FOR MAN


ENERGIZED
125 ML  RM 180

INMOTION
90 ML  RM 170

SOUL
90 ML  RM 170

BOTTLED NIGHT
50 ML  RM 150
100 ML  RM170

ELEMENT
90 ML  RM 170

SELECTION
90 ML  RM 170

NO 6
50 ML  RM 150
100 ML  RM 170

XY
60 ML  RM 150
100 ML  RM 170

ARMY
150 ML  RM 180


FOR WOMAN

XX
60 ML  RM 150
100 ML  RM 170

ORANGE
50 ML  RM 150
75 ML  RM 170

DEEP RED
50 ML  RM 150
90 ML  RM 170

ARMY
50 ML  RM 150
125 ML  RM 170

INTENSE
90 ML  RM 170

FEMME
50 ML  RM 150
100 ML  RM 170

JLO

FOR WOMAN

STILL
100 ML  RM170

GLOW AFTER DARK
50 ML  RM 150
100 ML  RM 170

DESEO
100 ML  RM 170

LIVE LUXE
50 ML  RM 150
100 ML  RM 170

LOVE AT FIRST GLOW
100 ML  RM 170

SUNKISSED GLOW
100 ML  RM 170

MIAMI GLOW
100 ML  RM 170

LIVE
50 ML  RM 150
100 ML  RM 170

GLOW
50 ML  RM 150
100 ML  RM 170











JADI, APA TUNGGU LAGI?? ORDER LA SEKARANG.. :).. 




No comments:

Post a Comment